Inden messen

Inden messen Under messen Efter messen

Inden messen, er det vigtigt at I forbereder Jer
. Hvis ikke, går I glip af mange potentielle kunder, ligesom de besøgendes indtryk ikke bliver optimalt. I skal skille Jer ud fra mængden.

Inden messen, bombarderes kunderne med messeindbydelser. Ledsages messeindbydelsen af en gimmick, læses indbydelsen af mange flere. Alle læser reklamer og messeindbydelser der ledsages af en gimmick. Er I snu, benytter I en gimmick der tillige trækker kunderne direkte ind på Jeres stand. Det kan være et hjernetræningsspil med besked om at der ligger en præmie klar hvis kunden løser det på standen. Til dem der ikke kan, udleveres løsningen.

Mange udstillere bruger rigtig mange kroner på forberedelser af messeaktiviteter, transport, messeopbygninger, overnatning, fortæring og lønninger. Derimod undlader de at anvende de få kroner til gimmicks der trækker kunderne direkte ind på messestandene. Bach-firmagaver.dk kan spare Jer for meget arbejde og mange penge når I deltager på messer og udstillinger.

Samtidig med I sparer mange penge, får I langt flere besøgende, og langt større udbytte ved at få hjælp fra bach-firmagaver.dk i forbindelse med Jeres deltagelse på messer og udstillinger. Kontakt bach-firmagaver.dk i god tid inden messen.

bach-firmagaver.dk har mere end 31 års erfaring med levering af gimmicks der trækker kunderne direkte ind på messestande. Gennem mere end 31 år har bach-firmagaver.dk modtaget tilbagemeldinger fra danske, og udenlandske, udstillere. Tilbagemeldingerne har medført at vi ved hvad der effektivt trækker kunder ind på messestande, og hvad der ikke trækker besøgende ind på messestande.

I forbindelse med messeindbydelser, betaler mange firmaer tekstforfattere, for at konstruere de mest hensigtsmæssige, og perfekte tekster. Tekster der burde resultere i at modtagerne besøger Jeres messestand.

Ulempen er blot at ingen læser messeindbydelser, uanset om de modtages via e-mail eller brevpost med mindre de ledsages af en gimmick.

I forbindelse med fagmesser, fyldes brevbakkerne til indgående post – og det gælder både brevpost og e-mail post – med messeindbydelser, hvorved messeindbydelserne bliver et irritations moment, hvorved afsenderne – i underbevidstheden – forbindes med noget negativt.

Selv om afsenderne har gjort sig stor umage med at konstruere perfekte salgsbreve – og messeindbydelser – er ¨afsenderens navn og ordet “messeindbydelse” det eneste modtagerne læser.

Er du uenig, da tænk på hvordan du selv reagerer. – Hvorfor tror du at alle andre reagerer anderledes end dig selv?

Er en gimmick vedlagt salgsbreve og messeindbydelser, læses alle salgsbreve og messeindbydelser.

Modtager du selv et brev vedlagt en gimmick, bliver du nysgerrig, og læser brevet, for at finde ud af hvorfor du modtager en gimmick. – Det gør alle andre også!

En gimmick til nogle få kroner bevirker at alle salgsbreve og messeindbydelser læses. Under læsningen, er der mange der opdager at det tilbudte er relevant, og kan hjælpe modtagerne.

Inden messen er det vigtigt at I forbereder Jer grundigt!

Tryk her for at komme videre…