Fremhævningspenne

Fremhævningspenne, overstregningspenne, high lighting penne, fluoriserende penne. Kært barn har mange navne. Vi har et stort udvalg af forskellige overstregningspenne i bordstandere eller uden bordstandere.

Fremhævningspenne bruges til at fremhæve væsentlig tekst i dokumenter mm. Fremhævningspenne er ikke blot reklameformidlere men  tillige brugbare gaver, der knytter kunden tættere.

Ved at udlevere bordstandere med overstregningspenne, forsynet med Jeres reklame, er det muligt for få penge at få en langvarig reklameplads direkte på kundernes skriveborde.

Rigtig mange firmaer benytter reklame pencils og reklame kuglepenne til at formidle deres reklame,  da selv billige reklamekuglepenne gennemsnitlig er i omløb i 3 år, og derved effektive reklameformidlere.

Det er imidlertid meget få virksomheder som benytter overstregningspenne som formidlere af deres reklame, hvilket har medført at der er stor mangel på overstregningspenne både i private hjem samt arbejdspladser.

Selv billige overstregningspenne, vil derfor blive betragtet som nyttige, og kærkomne gaver.

Nyttige, og kærkomne gaver, knytter modtageren tættere til giveren, og styrker giverens image og modtagerens preference overfor giveren, hvilket resulterer i mersalg, og efterfølgende merindtjening, der væsentlig overstiger den beskedne udgift til overstregningspennene.

Modtagerne af fremhævningspennene betragter pennene som nyttige gaver, men er pennene forsynet med reklame for Jeres firma eller Jeres produkter, fungerer pennene tillige som formidlere af Jeres reklame.

På overstregningspenne, ses Jeres reklame ikke kun den dag pennene udleveres, men dag efter dag, uge efter uge, måned efter måned og år efter år.

Hver gang fremhævningspennene ses, ses Jeres reklame.  Highlightigpenne, som nogle kalder dem, er fantastisk effektive til målrettet reklame. Både overfor nuværende kunder, men også overfor kunder I endnu ikke har, men ønsker som kunde.

Hver gang en reklame ses, lagres den i underbevidstheden. Jo oftere en reklame ses, des bedre huskes den. – Mennesker er tilbøjelige til at vælge de leverandører, og produkter, der ligger øverst i hukommelsen.

Tryk her for at komme videre…