Spil, leg, fritid

Vi har et kæmpe udvalg af legetøj og spil til indendørs og udendørs brug. Vi har spil og legetøj til enhver situation, og til alle aldre. De fleste produkter kan forsynes med Jeres reklame, så både modtagerne og andre der bruger spillene konstant mindes om Jeres firma eller Jeres produkter. Uanset om spil og legetøj er forsynet med reklame, husker modtageren hvem den glade giver var. Er det spil og legetøj kunderne får glæde af, betragter modtagerne spillene som kærkomne gaver, og I får et godt image hos modtagerne.

Spil betragtes af gavemodtagerne som gaver, men spil kan tillige være effektive reklameformidlere, der skaber meromsætning til gavegiveren.

Selv små billige puslespil kan være effektive reklameformidlere. Er ét eller flere af Jeres produkter trykt på brikkerne, vil produkterne blive mejslet ind i hukommelsen hos de der prøver at løse puslespillene.  Hjernen vil på højtryk prøve at finde ud af hvorledes produktet passer med de øvrige brikker.  Produkter samt logoer, bearbejdet under disse omstændigheder, huskes optimalt af hjernen.  Logoer og produkter der forbindes med kærkomne og nyttige gaver, forbindes tillige med noget positivt når de lagres i hukommelsen.  Efterfølgende, selv efter flere år,  vil produktet – og firmaet – ikke blot blive husket, men tillige blive forbundet med noget positivt.

Selv børn der har haft spil og andet legetøj, med produktnavne og/eller firmanavne, som helt små, husker som regel både logoer og produktnavne, når de bliver voksne. – Tror du ikke på det? – Så tænk på dig selv – Har du haft spil og andet legetøj med reklame, husker du garanteret reklamen, og forbinder den tillige med noget positivt, selv efter mange år.

Reklamer på frisbee, bolde, badedyr, puslespil, og mange andre produkter, ses hver gang produkterne ses, og ikke kun af brugerne, men også af alle andre der ser produkterne.  At påvirke kunderne i deres fritid, og i andre situationer, hvor de ikke forventer at blive påvirket af reklame, gør reklamepåvirkningen ekstra effektiv.

Tryk her for at komme videre…