Plysfigurer

Plysfigurer er særdeles velegnede til at skabe meromsætning, og plysfigurer er populære hos alle aldersgrupper.

Lov kunderne en plys figur, når de har opnået et vist antal point, købt for et vist beløb, skaffet en ny kunde eller ???? Mulighederne er mange.

Vi har plys figurer udformet som bamser, bjørne, hunde, køer, aber, løver, delfiner, zebraer, giraffer, trolde, frøer, harer, kaniner, ligesom vi har plys figurer / bamser med t-shirts, hvor det er muligt at trykke reklame på trøjen. Plys figurer / bamser i professor tøj, og plys figurer / bamser i operationsstue lægetøj. Bamser iført nattøj har vi også. Se vore mange plys figurer, og vælg den plys figur du bedst kan lide. Børn og voksne elsker plys figurer.

Plys figurer har 2 funktioner der hver især, skaber meromsætning, og derved merindtjening til de virksomheder der benytter plysfigurer i markedsføringen.

Plys figurer, forsynet med Jeres reklame, fungerer som effektive reklameformidlere, hvor reklamen lagres i underbevidstheden, hver gang reklamen ses.

Mennesker er tilbøjelige til at vælge de leverandører samt produkter der ligger øverst i hukommelsen.

Som gave er plysfigurer effektive til at styrke kundernes preference overfor Jer.

Mennesker påskønner  nyttige og brugbare gaver. Uden gavemodtagerne tænker over det, styrkes deres preference overfor giveren, hvorved de har lettre ved at placere ordrer hos giveren.

Alle, både børn og voksne, finder plysfigurer søde og charmerende, og plysfigurer er særdeles velegnede som præmier i konkurrencer, eller som loyalitets bonus.

Udlov en gratis plysfigur til alle der køber for mere end 800,00 kr.  – Det skaber meromsætning, da mange vil købe extra, for at få et gratis plysdyr.  Nogle vil desuden handle oftere, da de  simpelthen vil have mere end een plysfigur.

En af vore kunder, en detailbutik, som købte bolcher med deres reklame på papiret, var meget skeptisk, og troede ikke kunder ville købe ekstra for at modtage en gratis plysfigur til nogle få kroner, men kom hurtigt på andre tanker. Efter få dage, bestilte de flere isbjørne. Senere bestilte de isbjørneunger. Året efter teddybamser.

Desværre valgte butiksindehaveren, grundet alder, at sælge butikken. Den nye indehaver mente det eneste der duede markedsføringsmæssig var avisannoncer, og at al anden form for markedsføring var spild af penge, også udlevering af bolcher. Mindre end 2 år efter butiksovertagelsen, nøjedes butiksindehaveren ikke længere med at markedsføre sig via avisannoncer. Han var begyndt at markedsføre sig via plakater på vinduerne, med reksten “OPHØRSUDSALG”.

Tryk her for at komme videre…