Bolcher

Bolcher er meget populære som reklamegaver, og de er billige i indkøb.

Virksomheder der udleverer bolcher med deres reklame, vurderes som værende mere troværdige end andre firmaer.

På messer og kontorer, er luften ofte meget tør, og det virker super lækkert, og stimulerende, at putte et bolche i munden. – Det skaber mere energi, og kvikker hjernen op.

Mange bolcher på det danske marked er mere eller mindre syntetiske. bach-firmagaver.dk mener bolcher såvidt muligt bør fremstilles af naturens egne sunde råvarer.

Staten giver tilskud til bolcher med reklame på indpakningspapiret, da bolcher uden reklame på indpakningspapiret, skatteteknisk betragtes som værende repræsentation, og derved 25% fradragsberettiget, medens bolcher indpakket i papir med reklame, skatteteknisk betragtes som værende reklame, og derved 100% fradragsberettiget.

bach-firmagaver.dk tilbyder ikke kun bolsjer uden kunstige tilsætningsstoffer, men kan tillige  levere bolcher fordelt på mange forskellige smag. Ønster du VEGAN bolsjer eller sukkerfri bolsjer, er du kommet til den rette leverandør.

Mange kontorer har reklamebolcher på konferencebordene. Især ved tør luft, kvikker et lækkert bolche fantastisk op, og gør hjernen mere funktionsdygtig.

I receptionerne er der ofte skåle med reklamebolcher, så ventende gæster kan nyde et bolche i ventetiden. Samtidig føles ventetiden kortere end den i virkeligheden er.

På messer og udstillinger, er luften ofte meget tør, og også her er det lækker, og opfriskende, med et reklamebolche. Samtidig giver bolsjerne ny energi til hjernen, hvilket resulterer i at både sælgere og kunder på messestandene undgår træthedsfølelsen, og i stedet bliver mere oplagte, og tænker klart. En træt hjerne er ikke meget værd!

Mange butiksejere kan ligeledes se fordelen ved at udlevere reklamebolsjer. Dels giver det et godt indtryk når butikkerne har bolsjer med deres egen reklame, dels betragter kunderne det som værende særdeles positivt at blive tilbudt et lækkert bolsje, indpakket i hygiejnisk papir.

En skohandler – som iøvrigt købte mange reklamebolcher – meddelte mig at brugen  af reklamebolcher havde været hans bedste investering.

Jeg var udmærket klar over at kundepleje, herunder udlevering af reklamebolcher, kunne flytte markedsandele, men at brugen af reklamebolcher ligefrem havde været butikkens bedste investering, kom bag på mig.

Butiksindehaveren forklarede: Kunderne kommer ofte i klumper, hvorved det kan knibe med at betjene alle, resulterende i at nogle må vente. Især om lørdagen, er der kunder der må vente.

Tidligere virkede ventende kunder urolige, og skabte uro i butikken, medens andre ikke havde tålmodighed til at vente, men formentlig gik videre til konkurrenten længere nede ad gaden.

Efter at have indført reklamebolsjer i butikken, giver den medarbejder der er nærmest de ventende et bolsje til de ventende kunder, og undskylder ventetiden.  I samme øjeblik kunderne udpakker bolsjerne, falder der ro over dem, og der er ikke én eneste af dem der har modtaget et bolsje, som har forladt butikken uden at vente. – Derfor har det været min bedste investering! – Bolsjerne har resulteret i at jeg har solgt mange flere sko end tidligere, og samtidig fået nye kunder i butikken!

Tryk her for at komme videre…