Krus og glas

Kaffekrus, stentøjskrus, keramikkrus, drikkekrus, vandkrus, porcelænkrus, stålkrus, ølkrus, drikkeglas, vandglas, ølglas, eengangsglas, eengangsbægre, kaffekopper, julekrus, salatbægere, kopholdere, glasholdere, kunstkrus, amerikanerkrus, Asger-Jorn-Krus, caféglas mm. Du finder det hele hos bach-firmagaver.dk

Krus, kopper, glas mm kan leveres med, eller uden, Jeres reklame.bach-promotion.dk/…/36-krus-kopper-og-drikkeglas-med-reklame-logo-tryk

For at gøre søgningen mere overskuelig har vi oprettet underafdelinger med krus og kopper til kaffe og te, samt ølkrus, ølglas og vandglas samt en afdeling for metalkrus.

Gå på opdagelse blandt vore mange krus, kopper og drikke glas
.

Via kaffekrus, er det muligt, for få penge at købe en reklameplads på kundernes skriveborde. En reklame underbevidstheden ser mange gange daglig, og ikke kun når der drikkes af kaffekrusene. Underbevidstheden ser også reklamen når krusene står på kundernes skriveborde, og det er uanset om krusene benyttes til kaffe eller kuglepenne.

Modtager kunderne mere end ét krus, benyttes det ekstra ofte til kuglepenne, men reklamemæssigt betyder det intet. Det vigtigste er at krusene er placeret på kundernes skriveborde, hvorved reklamen ofte ses.

Mennesker vælger ofte de leverandører og varer der ligger øverst i hukommelsen. – Hver gang en reklame ses, lagres den i hukommelsen.

Krus er ikke kun effektive til at minde eksisterende kunder om Jer, og Jeres produkter.

Krus er også effektive til at påvirke de indkøbere I ønsker at få som kommende kunder.

Én af vore kunder bad om hjælp. Firmaet befandt sig i et marked der var domineret af 2 store udbydere, og det var vanskeligt for dem at  komme i dialog med de store udbyderes kunder, selv om de mente de var konkurrencedygtige.

Vi floreslog at de uanmeldt skulle lade deres sælger besøge de firmaer de ønskede som fremtidige kunder, og aflevere en gave bestående at et krus indeholdende bolcher med reklame for vor kundes produkter, samt et interesse skabende tryk på kaffekrusene, samt vor kundes web adr og telefonnummer. Vi anbefalede vor kunde at tage kontakt til indkøberne et par uger efter udleveringen af krusene. – Vor kunde var meget skeptisk over at så lille, og simpel, investering kunne åbne dørene til de potentielle kunder der hidtil havde afvist deres henvendelser.

Et par måneder senere meddelte vor kunde at de ikke havde haft tid til at lave opfølgning på de udleverede kaffekrus, da flere af kundeemnerne, som tidligere havde afvist dem, selv havde henvendt sig efter de havde modtaget krusene.

Tryk her for at komme videre…