Forstørrelsesglas eller luppe som de også kaldes, kan vi levere med, og uden, Jeres reklame. Vi tilbyder mange forskellige modeller hvorved der er luppe til enhver lejlighed, og pengepung. Alle, også normalt seende, får sommetider brug for luppe. Forstørelsesglas er oplagte i forbindelse med reklamekampagner for optikkere, medicinalfirmaer mm der tilbyder synsrelaterede produkter, da det er muligt at lave sjove og rammende reklametekster, der passer med udsendelse af luppe.
Da normaltseende også jævnligt har brug for forstørelsesglas, kan luppene reklamere for alle tænkelige produkter. – Ikke kun produkter relateret til synet.
Ofte er det en fordel at reklamere på steder det ikke forventes, da sådanne reklamer skaber større opmærksomhed, og får hjernen til at undres, og spekulere over hvorfor annoncøren har valgt at annoncere det pågældende sted.
Reklamer hjernen har bearbejdet, huskes bedre, hvilket er vigtigt, da mennesker er tilbøjelige til at vælge de produkter, og varer, der ligger øverst i hukommelsen.
Se vort store udvalg af luppe, og find de luppe der egner sig bedst til Jeres kampagne.
Forstørrelsesglas er prisbillige og iøjnefaldende, reklameformidlere. Flere modeller fylder, og vejer, ikke meget, hvorfor de er lette at udsende sammen med andet reklamemateriale.
Der bruges enormt mange penge på designing, trykning og udsendelse af farvestrålende brochurer og salgsbreve, men kun ganske få brochurer og salgsbreve læses.
Ved at vedhæfte en billig lup til et par kroner, læses alle salgsbrevene. – Mennesker er nemlig nysgerrige, og begynder at læse salgsbrevet, for at finde ud af hvorfor det er ledsaget af en lup. – Under læsningen af salgsbrevet, vil der formentlig være nogle der finder ud af at de kan bruge produktet der omtales i salgsbrevet.
Tænk på hvor mange du læser af alle de salgsbreve du modtager i løbet af en måned. – Andre læser dem heller ikke!
Tænk derpå hvordan du vil reagere, hvis du modtager et salgsbrev med en vedhæftet lup. – Andre vil også læse salgsbrevet!
Hvorfor tror du alle andre vil reagere anderledes en dig?