Blomsterfrø

Blomsterfrø i mange forskellige indpakninger. Frøposer forsynet med Jeres reklame, evt med farvefotos af Jeres produkter. Udover frøposer, kan vi levere frøene i mange andre indpakninger, med eller uden Jeres reklame. Vi kan levere næsten alle typer blomsterfrø samt urtefrø. Mange virksomheder bruger megen tid, og mange penge på fremstilling, og distribution, af store farvestrålende brochurer –  som ingen læser.

Tænk på alle de mange brochurer du hver dag modtager. Hvor mange af dem læser du? – Andre læser dem heller ikke!

Forestil dig at du mellem brochurerne modtog en pose med frø. Vil du læse reklamen på poserne?  – Alle andre der modtager frøposer vil også læse reklamen!  – Mennesker er nysgerrige, og læser teksten på frøposerne, for at finde ud af hvorfor de modtager en frøpose.

Frøposer er effektive reklameformidlere, da alle der modtager frøposerne, læser reklamerne.

Herudover skaber frøposerne større preference overfor afsenderen, da frøposerne betragtes som nyttige gaver.

Nogle vil indvende at det kun er haveejere der kan have glæde af frø, med det er ikke rigtigt! – Alle kan have glæde af frø, også de der bor i lejligheder uden altan.

Der er mange urtefrø, som udmærket kan spire, og danne planter ved dyrkning i vindueskarmen. –  De mest almindelige frø der såes i lejligheder, er karse frø.

Reklamen på frøposerne ses ikke kun den dag frøposerne modtages, men også når frøene såes.

Hver gang en reklame ses, lagres den i underbevidstheden. Modtages reklamen sammen med en nyttig gave, forbindes det der reklames for, med noget positivt, når reklamen lagres i underbevidstheden.

Mennesker er tilbøjelige til at vælge de leverandører og produkter der ligger øverst i hukommelsen.  Forbindes reklamen med noget positivt, forstærkes effekten.

Frøposer med Jeres reklame, kan have en langvarig reklame effekt,  da nogle ikke kun ser Jeres reklame den dag frøposerne modtages, og den dag frøene såes, men tillige erindres om Jer medens frøene spirer, og når  urterne og blomsterne efterfølgende nydes.

Klik her for at komme videre