Under rejsen er mennesker ekstra modtagelige for reklamepåvirkninger. bach-firmagaver.dk tilbyder mange forskellige reklamegaver specielt egnet til - under rejsen - at påvirke kundernes købsadfærd.

Under rejsen

Under rejsen, er det også vigtigt at kunderne mindes om Jer, og jo flere steder kunderne ser Jeres reklame, des bedre lagres den i hukommelsen.

I denne afdeling findes gaver og reklame der får kunderne til at tænke på dig under rejsen.

“Under rejsen” kalder vi afdelingen, da afdelingen indeholder brugbare reklameartikler og gaver der er specielt egnet til brug under rejsen.

I afdelingen “Under rejsen” byder vi på gaver og reklameartikler der gør rejsen lettere eller sjovere, uanset om du rejser via apostelens heste, cykel, bil, bus, tog, båd eller fly.

Gaver der gør rejsen sjovere og/eller lettere, påskønnes af gavemodtagerne. Gavemodtagernes præference over for gavegiveren styrkes, og resulterer i mersalg, og derved højere indtjening til gavegiveren.

“Under rejsen” gaver forsynet med Jeres reklame, medfører at hver gang reklamen ses, lagres den i hukommelsen. – Undersøgelser har vist at mennesker er ekstra modtagelige for reklamer under ferier og i uvante omgivelser.

Hver gang en reklame ses, lagres den i underbevidstheden.

Mennesker er tilbøjelige til at vælge de produkter og firmaer, der ligger øverst i hukommelsen, hvis de forbindes med noget positivt.

Sker reklame påvirkningen i forbindelse med en positiv handling, sammenkæder kukommelsen reklamen med noget positivt.

Reklamer modtaget i forbindelse med en negativ oplevelse, som eksempelvis når film afbrydes af reklamer, medfører at hukommelsen og underbevidstheden, forbinder de annoncerende firmaer, og deres produkter, med noget negativt. Negativ reklame får mennesker til at undgå disse firmaer og deres produkter, uden at fundere over årsagen til at firmaerne, og deres produkter, forbindes med noget negativt.

Negativ markedsføring betegnes det når reklamebudskaber leveres i forbindelse med noget negativt, og derved får kunderne til at fravælge de annoncerende virksomheder og deres produkter.

Positiv markedsføring er når reklamepåvirkninger sker i forbindelse med noget positivt, eksempelvis i forbindelse med en brugbar gave, hvorved firmaet, og deres produkter, forbindes med noget positivt i hukommelsen og underbevidstheden.

Både negativ markedsføring og positiv markedsføring, har stor indflydelse på hvor kunderne placerer deres ordrer, og hvilke produkter de køber.

Tryk her for at komme videre…