Sport og fritid er perfekt til at påvirke kundernes, samt potentielle kunders købsadfærd. Mennesker er extra modtagelige for reklamepåvirkninger i deres fritid. Reklamepåvirkninger hvor kunderne ikke forventer reklamerne, er extra effektive. Er du uenig, da tænk på dig selv: Ser du i lokalområdet en reklame for den lokale slagter, vil du ikke tænke nærmere over det, men ser du samme reklame når du er på ferie i Langtbortistan, vil reklamen få din fulde opmærksomhed.

Sport og fritid

Sport og fritid kalder vi denne afdeling. Afdelingen indeholder gaver og reklameartikler der får kunderne til at tænke på dig i fritiden. Jo flere steder kunderne ser din reklame, des bedre huskes du og dine produkter. Det gælder også under sport og fritid.

Mennesker er extra modtagelige for reklamepåvirkninger i deres fritid, hvorfor det er fornuftigt også at påvirke kundernes købsadfærd, når kunderne holder fri.

I hjemmet kan kunders samt potentielle kunders – købsadfærd påvirkes via køkkenredskaber, have grill, termometre, køleskabs magneter, huskeblokke, kuglepenne, lightere, parasoller, mobiltelefonholdere, bamser mm med Jeres reklame.

Reklamegaver bevirker ikke kun at modtageren – via den påtrykte reklame – mindes om Jer.

Brugbare reklamegaver der kan gøre livet lettere for modtageren, eller afhjælpe problemer, betragtes af modtagerne som kærkomne gaver. Kærkomne nyttige gaver – uanset om det er dyre, eller billige gaver – medfører at modtagerens præference overfor giveren, øges væsentlig. Forestil dig 2 jævnbyrdige konkurrenter, hvor den ene giver kunderne brugbare gaver. Hvem tror du kunderne har præference for?

I bilen kan Jeres kunders, samt potentielle kunders købsadfærd ændres.
Reklamegaver bevirker at kunderne konstant mindes om Jer, også når kunderne kører i bil. Hver gang reklamegaverne ses, lagres reklamen i underbevidstheden, hvilket er godt, da mennesker er tilbøjelige til at vælge de produkter og leverandører der ligger øverst i hukommelsen. Brugbare reklamegaver der gør livet lettere for kunderne, skaber præference overfor giverne, og knytter derved kunderne tættere.

Der findes mange reklamegaver der påvirker bilisternes købsadfærd. Det kan eksempelvis være bilkrus passende til bilernes kopholdere, ekstra strømudtag til montering i bilernes cigartændere, kraftige lamper til montage i cigartænderne, parkeringsskiver, parkeringsbilletholdere, nøgleringe, sikkerhedsveste, ildslukkere, isskrabere, vaskeskind, advarseltrekanter, advarsellamper, sikkerhedsseleknive, rudehammere, lommelamper, telefonholdere, dæktrykmålere, dækmønstermålere, nakkepuder, førstehjælpstasker, køletasker, færstehjælptæpper, plaider, autohandsker, forfriskningsspray, solafskærmning, siddeunderlag, nummerpladerammer, dokumentmapper til bilpapirer, advarsels pyponer. Alt med Jeres firmalogo.

På stranden kan kundernes, og mange andres, købsadfærd ændres via strandstole, badelagner, strandspil, strandtelte, strandflag, badebolde, sololie, badepunge, strandgrill, køletasker, oplukkere, baderinge, badedyr, luftmadrasser, mm med Jeres reklame.

Under sportsudøvelse kan kundernes indkøb påvirkes via motionsmåtter, bolde, svedbånd, elastikbånd, pedometere, kasketter, t-shirts, shorts, drikkeflasker mm med Jeres reklame.

Tryk her for at komme videre…