Kontoret

I dette afsnit har vi samlet gaver og reklame der får kontorpersonale til at vælge dig som leverandør.

Reklamer lagres i underbevidstheden hver gang de ses og mennesker er tilbøjelige til at vælge de produkter og leverandører der ligger øverst i hukommelsen.

Reklameartikler placeret på kundernes skriveborde ses igen, og igen. Vi har mange forskellige reklameartikler egnet til formålet.

Som en service overfor kunden, kan reklameartiklen forsynes med Jeres telefonnummer og/eller web adresse, så kunden ikke behøver at søge blandt andre leverandører.

Er reklameartiklen brugbar for kunden, betragtes reklameartiklen tillige som en gave, og kan derved knytte kunden tættere.

En anden metode er under hvert besøg at medbringe en reklamegave. Det kan være en håndfuld bolcher, en æske pastiller eller andre forskellige brugbare reklameartikler. Kunden vil derved, i spænding, se frem til dit næste besøg. – Hvem tror du ligger øverst i hukommelsen når kunden skal købe?

Forudsat kvalitet og priser er jævnbyrdige hos 2 leverandører. Hvilken leverandør tror du da kunden vælger? Leverandøren der medbringer en reklamegave til nogle få kroner, eller leverandøren der ikke giver noget?

En reklamegave til nogle få kroner er givet godt ud, og kan resultere i store ordre.

Tryk her for at komme videre…