Udstillinger/Messer

Inden messen Under messen Efter messen
Messer, udstillinger og messeopbygninger. Få større udbytte når I udstiller på messer.
Messer, udstillinger og messeopbygninger. Skil Jer ud fra alle de andre messeindbydelser kunderne modtager op til messen. Motiver dem til netop at besøge Jeres messestand. Giv dem noget der trækker dem direkte ind på netop Jers messestand. Det kan være et puslespil til nogle få kroner, vedlagt besked om at der ligger en præmie klar på Jeres stand hvis kunden kan løse opgaven, alternativt en løsning, hvorved kunden efterfølgende kan dupere andre med løsningen. Men der er mange andre muligheder for at trække kunderne direkte ind på jeres stand. I mere end 30 år, har bach-promotion.dk hjulpet virksomheder med at få meget større udbytte på udstillinger, og vi ved hvad der er effektivt og hvad der er spild af penge.

bach-promotion.dk hjælper ikke kun med at trække kunderne ind på netop Jeres messestand. Under selve besøget på Jeres messestand er det vigtigt at kunderne får et trygt og godt indtryk af Jer, ligesom vi kan levere gimmicks der bevirker at kunderne husker Jer efter besøget.

En flot messestand giver et godt indtryk. Traditionelle messeopbygninger koster mange penge. bach-promotion.dk tilbyder smarte messeopbygningssystemer du selv kan opstille på få minutter. Samtidig sparer I enormt mange penge. Efter messen, er det hurtigt at sammenpakke messeopbygningerne. De fylder ikke meget, og kan tages med som håndbagage. Næste gang I skal udstille, kan I genanvende messeopbygningssystemerne.

bach-promotion.dk kan levere skjorter, slips, nederdele og bukser, forsynet med Jeres reklame, så det er let for kunderne at se hvem der repræsenterer Jeres firma, og hvem der er besøgende. Endvidere giver det et godt indtryk når alle er uniformerede.

På nogle virker det positivt at udskænke spiritus på messen, på andre negativt. Vi foreslår bolcher med Jeres egen reklame på indpakningspapiret. Det ser godt ud, og giver kunderne et godt indtryk. Under messer er der often en meget tør luft, og bolcherne lindrer en tør mund, og gør folk friskere og mere modtagelige for råd og kommunikation. Modsat spiritus, er der ingen der tager anstød af lækre bolcher i hygiejnisk papir med Jeres firmareklame.

Under messen slæber kunderne mange brochurer med hjem, men ofte læses kun brochurer fra de stande der huskes. Derfor er det vigtigt at de besøgende mindes om netop Jeres firma og Jeres produkter, når taskerne med brochurer tømmes. Er der blandt brochurerne en gimmick, mindes kunderne om netop Jeres firma og Jeres produkter, og Jeres brochure findes frem. En gimmick koster nogle få kroner, men kan resultere i meget store ordrer.

Mange udstillere bruger enormt mange penge på forberedelser, transport, dyre messeopbygninger, hotelovernatninger, fortæring og lønninger, men sparer de få kroner der skal til for at trække flere relevante besøgende ind på standen, give kunderne et godt indtryk under besøget på messestanden, samt bevirker at de besøgende husker firmaet og produkterne efter messen.

For at gøre det så let som muligt for Jer, har vi oprettet en afdeling med tiltag inden messen, ting under messen, samt opfølgning efter messen.

Tryk her for at komme videre…